Jak nakupovat

1) OBJEDNÁVKA:

Zboží lze objednat pouze prostřednictvím našeho internetového obchodu www.svetkulicek.cz. Zaregistrovaní zákazníci se před objednáním zboží přihlásí na svůj online účet. Avšak zboží lze objednat i bez registrace online účtu.

Pro vyloučení chyb a urychlení expedice fakturujeme rovněž prostřednictvím internetového obchodu.


2) DODACÍ LHŮTA:

Je-li objednávka přijata do 12:30 hodin, bude zpravidla vyexpedována tentýž pracovní den. Nejpozději však do dvou pracovních dnů. Zboží tedy obdržíte prostřednictvím České Pošty (popř. službou PPL) zpravidla v pracovní den následující po vyexpedování zásilky a to mezi 8.00 do 17.00 hodin. Zboží bude doručeno na adresu určenou zákazníkem.

Při využití služby PPL lze sledovat pohyb zásilky online na www.ppl.cz v okně sledování zásilky". Zde je třeba zadat číslo balíku.


3) EXPEDICE ZBOŽÍ

Zboží zasíláme zpravidla Českou Poštou, v některých případech službou PPL. Za dopravu účtujeme dle ceníku České Pošty, popř jiné společnosti.


4) REKLAMACE ZBOŽÍ

Před objednáním zboží je zákazník povinen seznámit se s naším REKLAMAČNÍM ŘÁDEM a OBCHODNÍMI PODMÍNKAMI. Pro reklamační řád přejděte na odkaz Záruční podmínky.


5) CENY

Cena za zboží je uvedena u každé jednotlivé položky k prodeji.


6) PLATEBNÍ PODMÍNKY

Platbu za zboží zle provést:

  • bankovním převodem na náš účet. Jedná se o platbu předem. K vyexpedování zboží dojde nejpozději dva dny po obdržení platby na náš účet. VYHNETE SE TAK POPLATKU ZA DOBÍRKU. Jako variabilní symbol použijte číslo objednávky.
  • dobírkou.

Litujeme, ale z důvodu podmínek EET není platba v hotovosti možná ani při osobním odběru.